مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه خبر داد: پلاک مهربانی، این بار بر دیوار کودکان کار آویخته شد
.
کانون دانشجویی «پلاک مهربانی»، از ابتدای تابستان امسال،
با برپایی کلاس های آموزشی، کودکان کار را تحت آموزش های ضروری و فوق برنامه قرار
داده اند.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه
علوم پزشکی شیراز، دکتر «سید حمیدرضا هدایتی» با اعلام این خبر گفت: کانون خیریه
دانشجویی پلاک مهربانی، با آموزش بیش از 30 کودک کار در سطح شهر شیراز، گامی موثر
در مسیر ذاتی اهداف این کانون برداشته است.
او افزود: این کلاس ها با موضوع های متنوعی از قبیل آموزش
زبان انگلیسی، نقاشی، نمدبافی، کاردستی، آموزش بهداشت فردی، بلوغ و پیشگیری از
رفتارهای پرخطر، به صورت روزانه و در محل اداره بهزیستی شیراز برگزار می شود.
مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه ادامه
داد: این برنامه های آموزشی که در طول هفته اجرا می
شوند، تا پایان تابستان ادامه دارد.
دکتر هدایتی با اشاره به تهیه کتاب های آموزش زبان از سوی
این کانون دانشجویی، افزود: آمار حضور در این کلاس ها از ابتدا تا کنون، رشد
افزایشی خوبی را نشان داده و هر هفته بر تعداد این هنرجویان افزوده می شود.

او ضمن تقدیر از دبیر و اعضای فعال این نهاد دانشجویی، پلاک
مهربانی را یکی از فعال ترین و تاثیرگذارترین کانون های دانشجویی این دانشگاه
معرفی کرد.
دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دارای بیش از 20 کانون فعال
دانشجویی است که در سال تحصیلی پیش رو، شاهد توسعه کمی و کیفی این کانون ها هستیم./105
پایان خبر
نظر دهید